Блог Виходцева Геннадія

Біографія, новини, суспільні проекти

Геннадій Виходцев: коронакриза лише зміцнила експертність Фокстрот у царині техніки

Кожен бренд, який планує надовго затриматися на бізнесовому Олімпі, має довести клієнту свою експертність у певній галузі, саме у своєму питанні, в якому вважається “профі”. Тому на початку 2019 року генеральний директор Групи компаній Фокстрот Виходцев Геннадій Анатолійович підтримав  експертність як стратегічну ознаку титульного бренду, який розвиває Група компаній Фокстрот,  –  бренду Фокстрот. А стратегічне завдання команди —  зміцнити у розумінні українських покупців Фокстрота як галузевого бренду-експерту.

 –  Важливо, щоб наш покупець бачив у Foxtrot авторитета та помічника у питаннях побутової техніки та електроніки,  –  висловився Виходцев.  –  Для цього у нас є все, що потрібно  –  досвід роботи на ринку вагою у 25 років, команда фахівців, 163 платформи (магазини) для безпосередньої комунікації з людьми, та надпотужний інтернет-магазин foxtrot.ua.

Завдання “культивування експертності”  –  донесення до кінцевого споживача максимальної кількості інформації про якості, можливості, функціонал асортименту та послуг у царині електроніки та побутової техніки.

інстазона Фокстрот

Інструменти під задачі від  Виходцева

Кожне завдання вирішується за допомогою певних інструментів. Для просування експертизи бренду було обрано наступні інструменти.

  1. Офіційний сайт компанії. На його сторінках зібрана інформація про співзасновників ГК Фокстрот, керівників та менеджмент Групи компаній Фокстрот, про проекти та ключові цінності. Одночасно з цим працюють офіційні сайти брендів, які розвиває ГКФ і Виходцев Геннадій. Маємо офіційну платформу інтернет-магазину Foxtrot, веб-простір торгових марок Секунди та ДЕПОтів.
  2.  Інформування. На сайті ГКФ сьогодні розміщено 450 новин, з яких можна дізнатися про життя Групи компаній та брендів, які вона розвиває. Крім того, про зміни у “житті” електорніки люди дізнаються переважно з реклами. Вся країна в курсі про Копійчужку у Фокстроті (маркетингове рішення про “Ціну, що не літає” у 2015 році) або можливість “Жити наживо”-2019-2020 року.
  3. Соціальні мережі. Інстаграм, Фейсбук та інші забирають у кожного з нас до 7 годин на добу, порахували статисти. Цілком логічною стала присутність брендів у кожній з популярних соціальних мереж. Так інформація швидше доходить до кінцевого споживача. А покупець може швидко дати відгук про товар, акцію, відгукнутися на екологічний проект або, наприклад, співпрацю компанії з ДСНС України у реалізації соціального проекту  “Школа безпеки” або на  серію власних мультфільмів про безпеку молодших школярів “Фокс і Трот поспішають на допомогу.”
фокстрот

Дивіденди від експертності: коли вже врожай!

З розгортанням коронакризи у 2020 році та вимушеною ізоляцією людей майже повністю змінилися умови ведення бізнесу й в Україні. Люди втратили можливість ходити по магазинах  –  роздивлятися, тестувати та випробовувати товари. Але кожен з них має можливість придбати товар онлайн. Ось які кроки зробив Фокстрот-експерт в часи коронакризи  та як про це дізналися лояльні та нові покупці.

  1. З часу впровадження карантину на сайті компанії викладено 40 тисяч одиниць товару доступні для замовлення з доставкою на вибір: “до дверей”, “до поштового відділення” чи “у найближчому пункті видачі”. 150 команд логістів розвозять людям таку потрібну  побутову техніку та електроніку, а клієнтське покриття доставки збільшилося до 29 тисяч населених пунктів в Україні
  2. Під час карантину низка стаціонарних магазинів Фокстрот перетворилася на пункти видачі товару. Одночасно з цим було залучено додаткові поштові сервіси крім власного фокстртівського та традиційної вже Нової пошти, а саме розпочалося партнерство Фокстроту з  поштовим оператором Justin
  3. Особлива послуга  –  Кредит по-домашньому. Покупці отримали можливість взяти товар у кредит, не виходячи з дому. Задля цього, після затвердження заявки на кредитування, до них приїжджає кур’єр, якій привозить документи на підпис кредитної угоди. Процедуру організовано безконтактно. Тому безпечно.
  4. Не припинив, а навіть розширив пул інструментів роботи сервісний центр Фокстрот, який організував доставку техніки на ремонт та експертизу “з карантину” до СЦ.

Саме завдяки можливостям оновлених інтернет-майданчиків, комерційних сайтів, максимально підготовленого інтернет-магазину та масованій інформаційній атаці у соціальних мережах покупці мали змогу дізнатися про корисні для них новації. у часи, коли не так просто залишатися експертом.  Спрацював вже культивований імідж компанії-експерта. А титульний бренд, який розвиває ГК Фокстрот, очолювана Виходцевим,  –  Foxtrot  вчергове підтвердив свою зрілість, фаховість, оперативність та вміння дослухатися до потреб свого покупця.

touch1

Наверх