Кожен бренд, який планує надовго затриматися на бізнесовому Олімпі, має довести клієнту свою експертність у певній галузі, саме у своєму питанні, в якому вважається “профі”. Тому на початку 2019 року генеральний директор Групи компаній Фокстрот Виходцев Геннадій Анатолійович підтримав експертність як стратегічну ознаку титульного бренду, який розвиває Група компаній Фокстрот, – бренду Фокстрот. А стратегічне завдання команди — зміцнити у розумінні українських покупців Фокстрота як галузевого бренду-експерту.
– Важливо, щоб наш покупець бачив у Foxtrot авторитета та помічника у питаннях побутової техніки та електроніки, – висловився Виходцев. – Для цього у нас є все, що потрібно – досвід роботи на ринку вагою у 25 років, команда фахівців, 163 платформи (магазини) для безпосередньої комунікації з людьми, та надпотужний інтернет-магазин foxtrot.ua.
Завдання “культивування експертності” – донесення до кінцевого споживача максимальної кількості інформації про якості, можливості, функціонал асортименту та послуг у царині електроніки та побутової техніки.

Інструменти під задачі від Виходцева
Кожне завдання вирішується за допомогою певних інструментів. Для просування експертизи бренду було обрано наступні інструменти.
- Офіційний сайт компанії. На його сторінках зібрана інформація про співзасновників ГК Фокстрот, керівників та менеджмент Групи компаній Фокстрот, про проекти та ключові цінності. Одночасно з цим працюють офіційні сайти брендів, які розвиває ГКФ і Виходцев Геннадій. Маємо офіційну платформу інтернет-магазину Foxtrot, веб-простір торгових марок Секунди та ДЕПОтів.
- Інформування. На сайті ГКФ сьогодні розміщено 450 новин, з яких можна дізнатися про життя Групи компаній та брендів, які вона розвиває. Крім того, про зміни у “житті” електорніки люди дізнаються переважно з реклами. Вся країна в курсі про Копійчужку у Фокстроті (маркетингове рішення про “Ціну, що не літає” у 2015 році) або можливість “Жити наживо”-2019-2020 року.
- Соціальні мережі. Інстаграм, Фейсбук та інші забирають у кожного з нас до 7 годин на добу, порахували статисти. Цілком логічною стала присутність брендів у кожній з популярних соціальних мереж. Так інформація швидше доходить до кінцевого споживача. А покупець може швидко дати відгук про товар, акцію, відгукнутися на екологічний проект або, наприклад, співпрацю компанії з ДСНС України у реалізації соціального проекту “Школа безпеки” або на серію власних мультфільмів про безпеку молодших школярів “Фокс і Трот поспішають на допомогу.”

Дивіденди від експертності: коли вже врожай!
З розгортанням коронакризи у 2020 році та вимушеною ізоляцією людей майже повністю змінилися умови ведення бізнесу й в Україні. Люди втратили можливість ходити по магазинах – роздивлятися, тестувати та випробовувати товари. Але кожен з них має можливість придбати товар онлайн. Ось які кроки зробив Фокстрот-експерт в часи коронакризи та як про це дізналися лояльні та нові покупці.
- З часу впровадження карантину на сайті компанії викладено 40 тисяч одиниць товару доступні для замовлення з доставкою на вибір: “до дверей”, “до поштового відділення” чи “у найближчому пункті видачі”. 150 команд логістів розвозять людям таку потрібну побутову техніку та електроніку, а клієнтське покриття доставки збільшилося до 29 тисяч населених пунктів в Україні
- Під час карантину низка стаціонарних магазинів Фокстрот перетворилася на пункти видачі товару. Одночасно з цим було залучено додаткові поштові сервіси крім власного фокстртівського та традиційної вже Нової пошти, а саме розпочалося партнерство Фокстроту з поштовим оператором Justin
- Особлива послуга – Кредит по-домашньому. Покупці отримали можливість взяти товар у кредит, не виходячи з дому. Задля цього, після затвердження заявки на кредитування, до них приїжджає кур’єр, якій привозить документи на підпис кредитної угоди. Процедуру організовано безконтактно. Тому безпечно.
- Не припинив, а навіть розширив пул інструментів роботи сервісний центр Фокстрот, який організував доставку техніки на ремонт та експертизу “з карантину” до СЦ.
Саме завдяки можливостям оновлених інтернет-майданчиків, комерційних сайтів, максимально підготовленого інтернет-магазину та масованій інформаційній атаці у соціальних мережах покупці мали змогу дізнатися про корисні для них новації. у часи, коли не так просто залишатися експертом. Спрацював вже культивований імідж компанії-експерта. А титульний бренд, який розвиває ГК Фокстрот, очолювана Виходцевим, – Foxtrot вчергове підтвердив свою зрілість, фаховість, оперативність та вміння дослухатися до потреб свого покупця.