Блог Виходцева Геннадія

Біографія, новини, суспільні проекти

Майстер-клас на мільйони: Виходцев Геннадій про те, як можна боротися з кризами

Наразі світ з головою поринув у чергову кризу. Але є люди, які завжди знаходять нові можливості там, де інші розгублено потирають руки. Сьогодні такий майстер-клас з кризового менеджменту.  Бізнесмен Виходцев Геннадій Анатолійович –  співзасновник Групи компаній Фокстрот, актуальний генеральний директор однойменної  компанії.

Геннадій Виходцев в роздумах
Бізнесмен Виходцев Геннадій Анатолійович

Важливо! Власне Фокстрот  –  титульний бренд Групи компаній, з’явився на піку кризи  –  в буремні девяності роки. Багато з нас добре пам’ятають характеристики того часу  –  безробіття, дефіцит, справжнє зубожіння пенсіонерів та людей, які працювали на державних підприємствах, пов’язаних з науковими дослідженнями та виготовленням військової техніки. 

Саме в цей час майстер у будівельному ПТУ ( за освітою Геннадій Виходцев  – дипломований вчитель технічних дисциплін) залишився практично без засобів існування та з маленькою дитиною і дружиною на руках. Зарплату в ті часи затримували регулярно. В деяких галузях замість грошей платили бартером, але в освіті цієї можливості не було. Тоді майбутній бізнесмен Gennady Vykhodtsev звільнився зі свого ПТУ та поїхав до Польщі, аби по поверненні в Україну торгувати усіляким крамом. 

За декілька років такого гендлювання він назбирав, крім грошей на утримання родини, кілька тисяч доларів. Саме вони стали стартовим капіталом для нової справи  –  її Геннадію Виходцеву запропонував Валерій Маковецкий (співзасновник ГКФ)  – а саме  імпорту в Україну електроніки та побутової техніки. Спочатку були оптові партії. Потім до опту додався роздріб. А перший магазин партнерів згодом розрісся до сучасної мережі електроніки та побутової техніки Фокстрот. А це, станом на не менш кризовий 2020 рік, — 132 магазини у 90 містах та райцентрах України та  однойменний інтернет-магазин із багатомільйонним щомісячним  трафіком відвідувачів та покупців.

магазин Фокстрот
Нещодавня  хвиля розвитку магазинів Фокстрот-2020

Нові кризи  –  нові виклики для Виходцева та Ко

Далі  –  перелік кризових ситуацій та рішення, які приймав Виходцев Геннадій задля рятування людей та бізнесу.

  1. Кінець 90 років  –  подорожчання бензину, руйнування логістики радянського зразку. Задля того, щоб партнери вчасно отримали товар, Виходцев залучає можливості порівняно дешевого залізничного транспорту. На відміну від конкурентів, залізницею цінний вантаж приходить вчасно. Саме це ноу-хау дозволило потенційному Фокстроту обійти усіх своїх конкурентів  –  інших постачальників та продавців електроніки та техніки в країні. 
  2. Відсутність надійних постачальників та каналів імпорту товарів.  Першими у галузі, що тільки формувалася, Виходцев з партнерами вийшли на виробників товару. Тому з Самсунг торгова мережа Фокстрот товаришує вже більше 20 років. На початку нового тисячоліття титульний бренд ГКФ доєднався до Євронікс. Це таке об’єднання європейських імпортерів. Члени організації роблять спільні закупівлі окремих груп товарів у виробників, що дозволяє компаніям отримувати моделі техніки по оптовим цінам.  
  3. Потреба у споживчому кредитуванні. 2000+   – вперше в Україні започаткована послуга споживчого кредитування у партнерстві з провідними банками. Менеджери банків отримали робоче місце поряд з торговельним залом, а люди стали оформлювати кредити на купівлю побутової техніки прямо в магазині. До речі, криза коронавірусу 2020 року дала компанії ще одну можливість для розвитку  –  з’явилася послуга оформлення кредиту в домашніх умовах. До людини приїжджає кур’єр, за допомогою якого (безконтактно) підписуються документи, що дозволяють покупцеві придбати техніку у кредит. 
  4. амоізоляція 2020 або “сиди вдома”. Власний інтернет-магазин у Фокстрота з’явився природньо, з розвитком онлайн-торгівлі близько 10 років тому. Наприкінці 2019 він переніс глобальне оновлення, що дозволило торговій мережі повністю синхронізувати онлайн та офлайн торгівлю. Саме ця стовідсоткова омніканальність бренду ( повна узгодженість дій онлайн та офлайн) дозволила Фокстроту безболісно зайти в одіозну коронакризу 2020 року.

Як бачите, за часи незалежності суспільство та економіка країни регулярно потрапляли в халепи. Але Геннадій Виходцев з командою знаходили рішення, які допомагали компанії ( а це люди-робочі місця-податки-податки) та вітчизняному покупцеві швидко пройти період суцільних “темних смуг” та жити по-справжньому наживо!

живи наживо

touch1

Наверх