Блог Виходцева Геннадія

Біографія, новини, суспільні проекти

Геннадій Виходцев та команда розшукують Ілона Маска

Всі вже бачили гарненьке лисеня Фоксі, яке “згризає” ціни на побутову техніку у Фокстроті. Процес називається “ціногриз”. ВІн (ціногриз) надзвичайно подобається покупцям всіх вікових категорій. Але звідки взялося стрибуче лисеня в рекламному просторі найсоліднішої в Україні торгової мережі з продажу електроніки та побутової техніки?

Виходцев Геннадій ініціює зміни

Мультяшне лисеня – лише один з зовнішніх результатів тотального ребрендингу, який переніс Foxtrot за минулі два роки. Бренд розвиває Група компаній Фокстрот, яку заснував відомий український бізнесмен Геннадій Виходцев з партнерами. Бренд знову повернувся до свого улюбленого символу  –  лисиці. Тільки зараз вона не спить, а танцює, розмовляє та “гризе ціни” на товари, що продаються у мережі.

Крім корисної для глядачів реклами з лисеням Фоксі за цей період було повністю оновлено інтернет-магазин компанії. Постійні користувачі сервісу вже помітили, наскільки спростився вибір товару та підвищилася зручність купівлі завдяки персональному Кабінету клієнта.

Одночасно з зовнішніми атрибутами  –  оновлення сайту та створення привабливого персонажу  –   була оптимізована система обліку та переміщення товарів. Людина отримала можливість обрати товар на сайті, а забрати його в найближчому до себе магазині. Або обрати в магазині, а купити на сайті та відправити новий гаджет або пралку в подарунок батькам в іншій частині країни.

Геннадій Виходцев

Названі зміни  –  результат роботи команди рітейлера. Вектор руху та бажаний результат задав співзасновником бренду Геннадій Виходцев. Саме наш бізнесмен запровадив декілька ноу-хау в логістичній і фінансовій сфері, які дозволили компанії буквально “вистрибнути” з шеренги конкурентів та зайняти місце на Олімпі українського ритейлу електроніки та побутової техніки. 

  • Організація доставки техніки у регіони залізницею, коли ніхто цього ще не робив.
  • Залучення банків до надання споживчих кредитів безпосередньо у торгових залах магазину.

Саме тому Геннадій Виходцев розуміє цінність нетривіальних, проривних рішень. Тих, що рухають прогрес, чутливі до екології та дають прорахоований фінансовий зиск.

Геннадій Виходцев розшукує вітчизняного Ілона Маска у сфері ритейлу

А тепер ми розказуємо  про інновації, до яких може долучитися кожен бажаючий. Частково вони будуть приховані від широкому загалу, але це не робить їх менш привабливими та ефективними. 

Практично поряд з головним офісом Фокстроту знаходиться відомий в Україні інноваційний парк UNIT.City. Тут займаються нестандартною освітою  –  проводять воркшопи, сесії, лекції, створюють акселераційні програми. Тут створюють умови для контактування інвесторів зі стартаперами та підприємцями. Саме команда інноваційного парку UNIT.City, а саме секція @Sector X Acceleration Platform, шукає юних геніїв  –  наших новітніх Ілонів Масків  –  у колаборації з Фокстротом.

Юні генії мають “народити” ідею або технологічне рішення у наступних питаннях:

  1. Спрощення процесу покупки  –  як мінімізувати дії покупця та прискорити процес оформлення діє купівлі/продажу. 
  2. Оптимізація ланцюга заміни старої техніки на нову, починаючи з дії “вивезення старої техніки”, “купівля нової”, доставка, підключення. 
  3. Утилізація старої техніки без шкоди для бізнесу.
  4. Оптимізація клієнтської доставки. 
  5. Нові варіанти доставки, наприклад, дронами.
  6. Візуалізація шляху покупця  –  створення воронки продажів, вивчення поведінки покупця та якісний ремаркетинг.
  7. Оптимізація складської логістики.
  8. Управління чергою на складі.
  9. Візуалізація і оптимізація трекінга, моніторинга, маршрутизації замовлень.
  10. Оптимізація складських запасів та облік залишків.
  11. Створення перспективних моделей маркетплейсів, дропшиппінгу.
  12. Оптимізація магістральної логістики та переміщення товарів між регіонами.
  13. Створення ідеального бек-офісу та продукти, які спрощують документообіг. 

Якщо юний геній або стартапер має крутезную ідею по вказаних напрямках, то він може звернутися в інноваційний парк UNIT.City, в секцію Sector X Acceleration. За допомогою спеціалістів автор перетворить своє ноу-хау на продукт. Після цього його буде запропоновано Фокстроту. Відома торговельна мережа розглядатиме всі проекти та готові продукти. Якщо рішення буде ефетивним та реальним, то менеджмент Фокстроту та Геннадій Виходцев особисто розглянуть формат співпраці з автором на взаємовигідних умовах. 

Навіщо потрібно бренду розшукувати юні обдарування у сфері менеджменту, діловодства та логістики? Ви ж розумієте, що лисеня Фоксі  –  це лише приваблива обгортка. Справжнє завдання команди ритейлера  – зробити найкращій у країні сервіс та стати справжнім брендом-експертом. Таким, яким є Ілон Маск у галузі недержавної космонавтики та запуску комерційних космольотів.

touch1

Наверх