Блог Виходцева Геннадія

Біографія, новини, суспільні проекти

Як відкрити власний магазин – практичні поради від Геннадія Виходцева, співзасновника торговельної мережі Фокстрот

Геннадій Виходцев  –  відомий український бізнесмен. Найвідоміший його проєкт  –  заснування cпільно з партнером торговельної мережі Фокстрот майже 27 років тому. За десятиліття існування компанії бренд, співзаснований Геннадієм Виходцевим, розвинувся у найбільш представлену в Україні мережу традиційних, цегляних магазинів  –  163 торговельні простори загальною площею 154 тис. кв. м., бо словосполучення “торгівельні точки” до них вже точно не використаєш.

Одночасно з цим бренд постійно нарощує присутність у віртуальному продажі завдяки власному інтернет-магазину. У “Фокс Клубі”  –  власній програмі лояльності бренду –  кількість учасників досягла 9,5 мільйонів покупців і ця цифра постійно збільшується. Саме тому Геннадій Виходцев  –  справжній експерт з відкриття та розвитку магазину (торговельної мережі). Саме тому команда Gennady Vihodtsev зібрала та підготувала практичні поради для тих, хто планує бізнес, пов’язаний з комерцією.

Практичні поради щодо відкриття власного магазину від команди Геннадія Виходцева

  1. Ключеве питання  –  формат торгової точки (офлвйн чи он-лайн) та пошук відповідного товару, який буде продаватися. На вибір товару впливають потреби населення та можливості й особисті уподобання продавця. До прикладу, ваші родичі працюють в Італії, тому мають можливість закуповувати для вас оливкову олію та козячі сири по найкращій ціні та організують доставку краму. У такому випадку питання з товаром вирішується автоматично. В інших випадках майбутній продавець має проаналізувати потенційний попит на свій крам.
  2. Визначення потенційних покупців. Спробуйте визначити “портрет” свого покупця. Хто він? Чоловік чи жінка? Де працює, скільки заробляє та скільки грошей вона готова витрачати на ваш товар.
  3. Визначення асортименту. Задля цього варто скористатися послугами конкурентів. Обійдіть їх торгові точки  –  подивіться, чим саме вони торгують та що у них купують пересічні покупці. 
  4. Скласти бізнес-план. Він  –  ваш головний фінансовий документ. Шаблон шукаємо в мережі  –  бажано під специфіку  своєї торгової точки, а потім ретельно прописуємо усі витрати. Команда Геннадія Виходцева радить вдвічі збільшити витрати, озвучені у бізнес-плані. Саме це і буде стартова сума, потрібна вам для відкриття торгової точки. 
  5. Юридичні питання. При відкритті магазину вам потрібно відкрити рахунок у банку, замовити печатку, зареєструватися у пенсійному фонді та фонді соцстрахування, встановити один або декілька касових апаратів. Встановлення останнього потребує заяви про встановлення, договір про оренду приміщення, паспорт до кожного апарату, нотаріально засвідчені копії свідоцтв про відкриття магазина). 
  6. Назва магазину. Виносимо в окремий пункт. Бо від назви залежить характер, настрій вашого бізнесу. Вона формує перше відношення. Навколо неї буде обертатися реклама. Назву можна доручити професіональним неймінгерам, а можна залучити родичів, друзів та врешті решт, ваших майбутніх клієнтів. 
  7. Локація магазину. Якщо ваш товар масового попиту, то локація має бути в місці з інтенсивним трафіком людей. Наприклад, біля станції метро або в центрі. Крамнички з унікальним та коштовним товаром можуть бути розміщені у місцях з менш інтенсивним трафіком. При виборі місця для магазину зверніть увагу на наявність біля нього стоянки для автомобілів, службового ходу та, можливо, майданчика для дітей. 
  8. Дизайн магазину. Для початківця у торгівлі не варто заморочуватися дизайном магазину  –  свіжого ремонту та оптимального розміщення товарів цілком достатньо. А ось із розвитком торгівлі та розбудовою торговельної мережі варто замовити у професіоналів дизайн, який співпадає з вашими цінностями, назвою та специфікою товару. 
  9. Спеціальне обладнання для магазину, який тільки відкривається, можна взяти в оренду або купити на розпродажі. Якщо справи підуть добре, то тоді варто думати про замовлення обладнання, що відповідає вашому дизайну та примхам. 
  10. Знайти постачальника товарів. Якщо ваш бізнес не пов’язаний виключно з можливістю постачання товару, як у прикладі з Італією, то знайти відповідальних, з адекватною ціновою політикою, постачальників  –  добра третина успіху справи. З гарними постачальниками потрібно вибудовувати довготоривалі стосунки та постійно дбати про диверсифікацію джерел постачання товару. 
  11. Логістика. Організувати щоденну доставку товарів и щомісячне її поповнення  –  однаково важлива справа. Також радимо ввести облік продукції та страхувати перевезення краму. 
  12.  Вітрина  –  візитівка вашої комерції. Тому на її оформлення треба докласти максимум зусиль. Професійні оформлювачі вітрин використовують знання з психології  –  вміють привернути увагу покупців, зацікавити їх та буквально “затягують” людей всередину торгового простору. Саме тому потрібно докласти максимум зусиль задля того, аби ваша вітрина була яскравою та оригінальною.
  13. Персонал. Продавець має бути щирим, комунікабельним, привітним. Він має вміти комунікувати. А ще  –  бути мотивованим. Тому дбайте про ваших працівників, як про один з найважливіших складників розвитку бізнесу.
  14. Реклама. Так, саме завдяки їй люди дізнаються, що саме ви продаєте. Добре ознайомитися не тільки з традиційними рекламними каналами, а й з так званим “партизанським маркетингом”, інструменти якого добираються до конкретного випадку.
  15. Безпека. Одразу потрібно подбати про збереження матеріальних цінностей. Радимо встановити сигналізацію, підписати договір з охоронною структурою та встановити камери відеостеження. У випадку, якщо площа орендується у торговому центрі, то завдання організації безпеки беруть на себе власники та адміністрація ТЦ.

Команда Геннадія Виходцева підготувала 15 практичних порад підприємцям-початківцям. Уважно проаналізуйте кожен пункт  –  знайдіть відповідь на питання до того, як ви відчинете двері свого магазину та до вас увійдуть перші покупці.

touch1

Добавить комментарий

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *

Наверх